liinsan

Alla inlägg den 25 oktober 2009

Av Linn Karrin - 25 oktober 2009 14:56

Självförtroendet är på sin topp och jag ska aldrig förlora det igen! Det har jag lovat mig själv.


Det känns verkligen helt lovely, och vilka festkvällar man har fått!


Gårdagen är beviset;


Kvällen börjades med middag på fritidsgården, Fiskgratäng ala Lindbloms, mycket gott. Det dracks vin,spelades Rappa Kalja, spelades gitarr och våra sångröster fick visa vad de gick för!Okejhej, jag har ingen sångröst. Menmen humöret blev på topp. Som vanligt klunkade Linn Cecelia Elisabeth Karrin i sig 4 glas vin på en gång. törstörsttörst.


Vid sisådär halv ett fik Bosse köra in oss till stan, då mötte vi upp Jakob, drog en sväng på andra lång men som slutade upp på Valand. Vilken jävla kväll! Huuuuuur kul som helst. När Karlberg skulle tacka för sig, följde vi med henne ut, då springer jag på Malin, Tobbe, Monkan,Joey och Martin....Efter mycket om och men samt tjöt utav mig, gav dom upp sina planer och gick in på valand. Vi svängde på höfterna och träffade mängder utav roligt folk! Men de som charmade mitt hjärta, var två finska pojkar, som jag tog väl hand om (inte sexuellt för en gångs skull,höhö), jag raggade åt dom, tog fighter för dom, och i gengäld köpte dom jägermeister redbull, wihoo!


Haha vid ett tillfälle kom det fram en brat, som hade sin lila gula halsduk från ett college I Usa, han var trevlig men helt plötsligt slog jag ut hans öl, då bad jag om ursäkt och frågade om jag skulle köpa en ny?! Nej tack svarade han, men efter en stund ångrade han sig..."Ja du får gärna köpa en åt mig", då svarade jag "nej, det vill jag inte längre och gick därifrån=P


Jag och mina finska pojkar fortsatte festa, jag tog mig friheten att gå fram till en vacker dam och meddela att Paeinti (??) var otroligt åt på henne.. haha...


När klockan slog 5, ville vi fortsätta festa, dom ville ha med mig till ögryte men jag tvingade med mig dom till my hoood. Efterfesten höll på till halv nio på morgon, Mikaela och Jakob deckade så fort vi kom innanför dörren. Finnarna hade köpt en jävla massa mat på Donkan (jag åt ingenting alls, haha), vilket dom vräkte i sig.

Så där satt vi tre, lyssnade på The Ark, Kent och Amy Mcdonalds, såå mysigtoch så otroligt trevliga killar!


Nu tänker ni säkert: " Och Linn hade garanterat trekant" MEN ICKE NÅGOT SÅDANT.

Utan det var bara hur trevligt som helst.


För några  års sedan hade jag så dåligt självförtroende, fake to make. Men nu, fyfan vad jag mår bra!


Nu väntar tvätten, imorgon väntas Dublin.


Mikaela min bästa vän!



Presentation


I got a soul but I`m not a soldier....

Omröstning

Fick inte min blivande Astra.... Känns piss... Känner att jag redan hade gett henne det namn.. Så här kommer lite nya förslag:
 Levis
 Ängla
 Solo
 Vesta
 Svea
 Amaruq
 Stella
 Astra

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards