liinsan

Alla inlägg den 4 oktober 2009

Av Linn Karrin - 4 oktober 2009 23:39

Mitt nummer är : 0736825182!!!






Bara längtar efter ringa dett samtal.



Jag har nog drabbas utav böldpest med. Min mun, gommen gör sviiiiiinont (svininfluensan?höhö).''


Frästen, har jag missat en sak? Skulle inte halva Sveriges befolkning dö ut av svininfluensan?

!

Av Linn Karrin - 4 oktober 2009 23:31

Jag letaroletaroletar. Ni vill inte veta hur många timmar om dagen jag spenderar genom att leta efter min perfekta staff.



Men nu har jag hittat en som jag är intresserad utav;

http://www.desliver.se/default.asp?sida=Valpar

Valp nummer 3.


Kanske min blivande Astra? Eller vad tycks?

Av Linn Karrin - 4 oktober 2009 00:57

Går det alltid vilt till. Vi, de värsta alkoholisterna, tackade nej till fest idag. Kan ni tänka er?


Jag vet, det är helt sjukt. Istället tog jag cykeln och cyklade till mitt nya hooooooooood, Mikaelas mammas nya lägenhet. Så här sitter vi, två fån, med varsin dator till bäste vän. Vilken syn! Malin har också vart här men gick precis hem. Tidigare ikväll, runt tio, fick jag och Mikaela värsta partyruset, vi ville ha spriiiiiiit. Men nej!  Vi gick en promenad istället.


Mohah.


haha, dubbeldejt, ja tack!

Presentation


I got a soul but I`m not a soldier....

Omröstning

Fick inte min blivande Astra.... Känns piss... Känner att jag redan hade gett henne det namn.. Så här kommer lite nya förslag:
 Levis
 Ängla
 Solo
 Vesta
 Svea
 Amaruq
 Stella
 Astra

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards