liinsan

Alla inlägg den 15 oktober 2009

Av Linn Karrin - 15 oktober 2009 19:16

I mitt kära, underbara helt enkelt fantastiska kollektiv har lampan gått sönder i köket(nej, ja är faktiskt inte ironisk utan jag älskar mitt hem). Så nu lagar jag mat i mörkret med tända ljus och Band of horses i bakgrunden, hur mysigtär inte det på en skala? Jag hade pluggtid mellan 18.00-19.00, matitid mellan 19.00-20.00 ch sedan pluggtidmelan 20.00-22.00 :) Älskar scheman,tror jag har en lättare diagnos,kanske en släg utav autism?


Just nulagar jag laxgryta med matvete. muums. Här följs det inga recept...


Jag längtar tills imorgon! Jakob kommer hit, förfest innan bion,fest på bion som sedan leder till barrunda på andra lång! Hakens hemgata!:) Mysigt värre.


Av Linn Karrin - 15 oktober 2009 15:53

Som många vet jobbar jag som vikarie då&då på min mammas särskola.

Idag hände det något speciellt.


Jag såg en glimt utav flirt i lärarnas ögon, och en glimt utav förväntan hos elverna.

Vad kunde det bero på?


Men på vår fagra morgonsamling fick jag reda på det; BRANDÖVNING, vilket innebär snygga brandmän på skolan... wohoo!Kunde dagen starta bättre? Cirkus 10 riktiga män,


 "Its getting hot in heeere"

 

Fniss, leenden samt fix i håret.. Vad kunde det bero på?haha..


"jag gilla brandgubbar"- Säger en tjej från klassern jag jobbar med, jag instämde.

Men sen när alla var ute på skolgården, alla hade klarat sig från den farliga elden så hände det något...

Jag har aldrig skämt så mycket för min barndom som nu.

Barnen började ta autograaaaf! GÖR MAN DET????? Gjorde jag det???? Autograf från brandmän????? Så mycket värda är väl dom inte?


Min blick av kåthet släcktes.

Presentation


I got a soul but I`m not a soldier....

Omröstning

Fick inte min blivande Astra.... Känns piss... Känner att jag redan hade gett henne det namn.. Så här kommer lite nya förslag:
 Levis
 Ängla
 Solo
 Vesta
 Svea
 Amaruq
 Stella
 Astra

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards