liinsan

Alla inlägg den 5 november 2009

Av Linn Karrin - 5 november 2009 23:39

Sista ölskålen är tagen....




Ingen öl,drinkar,sprit.....  

Av Linn Karrin - 5 november 2009 23:26

Detta motto ser jag varje dag på min arm, det hjälper mig genom vardagen.


Har inte bloggat på en tid nu eftersom jag har befunnit mig på Irland. Även om ölen lockade så lockade även en bussresa genom berg/dalar. Vilken underbar natur! Vi var där braveheart samt P.S I love you spelades in, där Paul Mcartney skrev Tomorrow Yesterday, och där Michael Jacksson hade bott ett tag, för två år sedan. Bilder kommer!


Men nu har jag tänkt att starta en träningsblogg, varje dag går jag runt och känner att jag måste bli smaaaaal. I hela mitt liv, varje dag går jag runt och gnager på detta... Varför gör du ingenting, tänker ni då?! Men det är grymt mycket svårare än vad ni tror. Jag tränade upp till 10/ gånger i veckan, sprang till springträningarna, men en dag kraschade mitt liv. Mitt förjävliga knä, som jag har ont i varje dag. 6 operationer, börjar nu gåmot sitt slut... Så nu, från och med om 30 minuter, påbörjar jag mitt nya liv samt en träningsblogg, om hur mycket jag motionerar. Vad för slags träning, kost m.m


Jag kan inte göra detta själv, så snälla, stötta mig!! Kom med tips, glädjande tankar whatever, bara något som ger mig lite power.


Beach 2010, någon som vill haka på mig? Alltid lättre att vara två!

Presentation


I got a soul but I`m not a soldier....

Omröstning

Fick inte min blivande Astra.... Känns piss... Känner att jag redan hade gett henne det namn.. Så här kommer lite nya förslag:
 Levis
 Ängla
 Solo
 Vesta
 Svea
 Amaruq
 Stella
 Astra

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards